VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését konkrétan árral és átvételi módozat megjelöléssel e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás csak rendelésének beérkezését igazolja, nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. Amennyiben az adott termék oldalán, vagy a honlap egyéb részében nem szerepel külön a szállítási határidő, akkor azt is a visszaigazolásban jelzi a kereskedő. A termékről rövid és bővebb információkat is talál.
A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra sem nyomtatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára.
Az AGROFORRÁS Shop üzemeltetője:
AGROFORRÁS Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Agroforrás Kft.)
Székhely: 2314 Halásztelek, Erzsébet u 20.
Fióktelep: 1183 Budapest, Nefelejcs u 7.
Tel: +36 1 294-5395
Fax: +36 1 294-5397
E-mail:
Cégjegyzékszám: 13-09-106701
Adószám: 12541683-2-13.
Közösségi adószám: HU12541683
Statisztikai számjel: 12541683-4675-113-13
Nyilvántartva a Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság által.
Írjon nekünk, illetve esetleges panaszaival forduljon hozzánk az e-mail címen.
Árak:
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az általunk kínált termékek mellett a vásárlóink által ténylegesen fizetendő, bruttó (általános forgalmi adóval növelt) egységárakat tüntetjük fel.
A szerződés elektronikus úton való megkötéséhez szükséges lépések:
1. Regisztráció
A regisztráció elsősorban azt a célt szolgálja, hogy a vásárlási folyamatot megkönnyítse az Ön számára. A regisztrációs adatlap kitöltése után a következő alkalommal Önnek nem kell még egyszer megadnia adatait, hanem elegendő bejelentkeznie, amely az email cím és jelszó beírását jelenti.
2. A kosár használata
Ahhoz, hogy a kiválasztott terméket megvásárolhassa, a "kosárba" gombra kattintva kell a kosárba tenni, vagyis összegyűjteni. A jobb felső sarokban található "kosár" feliratra kattintva tekintheti meg kosarának tartalmát, vehet ki belőle vagy módosíthatja a termékek darabszámát.
3. Az adatbeviteli hibák javítása:
A webshop biztosítja vásárlói részére az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségét oly módon, hogy a kosár megtekintésekor a termék előtt megjelenő kis üres kockára rákattintva – kipipálva – majd a „Frissítés” gombra kattintva kiveheti a terméket a kosárból, valamint a mennyiség oszlopban megjelenő kockában a kívánt számra módosítva, majd a „Frissítés” gombra kattintva módosíthatja a megrendelni kívánt darabszámot az adott termékből. A rendszer a frissítés után azonnal jelzi, ha az a kívánt mennyiségben nincs raktáron.
3.1 Személyes adatok módosítása:
A webshop biztosítja vásárlói részére a személyes adatokban bekövetkezett változás kijavításának lehetőségét. Ezt a felhasználó a fejlécben található „Fiókom” menüpont alatt teheti meg. Ugyanitt lehetősége van a felhasználónak az összes eddigi vásárlásának megtekintésére.
4. Az e-mailen elküldött elektronikus visszaigazolás
Az e-mailen elküldött visszaigazolással a webshop még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, hiszen a visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk webshophoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a webshop nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
Amennyiben a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a vásárlóhoz nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
5. A megrendelés részletes adatai, nyomtatható verzió:
Ha a vásárló odakattint a visszaigazolásban szereplő linkre, majd bejelentkezik, akkor a "számlát"- részletes megrendelést - is megnézheti, fájl/print funkcióval ki is nyomtathatja.
6. A szerződés létrejötte:
A szerződés akkor jön létre, ha a webshop egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés feldolgozásáról, teljesítéséről és a termék postára adásáról.
FIGYELEM!
Engedélyhez kötött termékek megrendelése esetén a webshop üzemeltetője közvetlenül, e-mail formájában felveszi a kapcsolatot a megrendelővel és kéri, hogy a megrendelő az engedélyének szkennelt (pdf) másolatát a webshop üzemeltetőjének küldje meg 3 munkanapon belül.
Az ilyen megrendelések feldolgozása, teljesítése csak az érvényes engedélyek webshop üzemeltetője részére történt megküldését követően áll módjában az üzemeltetőnek.
Amennyiben az érvényes engedély üzemeltető részére történő fentiek szerinti bemutatását a megrendelő a megadott határidőig nem teljesíti, úgy a megrendelés teljesítésére a megrendelő hibájából nem kerülhet sor. Fizetési módok: - Készpénzes fizetés (a cég telephelyen) - Utánvétellel (50.000 Ft.-ig 500 Ft., felette az árú értékének 1%-a) - Szállítási díjak (szállítás menüpontban található táblázatban): Termékeinket jelenleg utánvéttel vagy előzetes fizetéssel fióktelepünkön személyesen fizetheti ki, a termékeket minden esetben futárszolgálattal juttatjuk el Önnek a megrendelés leadásától számított 4-5 munkanapon belül a PannonXP futárszolgálat közreműködésével, amelynek költségét rendszerünk kalkulálja. A PannonXP futárszolgálat szállítási díjait az táblázat tartalmazza. A vevő által kellő időben elküldött elállás esetén a vevő által kifizetett összeget, az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük. Az áru visszajuttatásának költségeit a vevő viseli.
Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat továbbá, hogy elállás esetén vásárlóinktól követelhetjük a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését.
Házhozszállítás
Termékeinket jelenleg utánvétellel vagy előzetes fizetéssel fióktelepünkön személyesen fizetheti ki, a termékeket minden esetben futárszolgálattal juttatjuk el Önnek a megrendelés leadásától számított 4-5 munkanapon belül a PannonXP futárszolgálat közreműködésével, amelynek költségét rendszerünk kalkulálja. A PannonXP futárszolgálat szállítási díjait a táblázat tartalmazza. A szállítási díjak megtekinthetőek a PannonXP futárszolgálat honlapján ( http://www.pannonxp.hu/index.php?wiev=dijszabas) is.
Budapest - Budapest | Budapest - Vidék Vidék - Budapest | ||
0-5 kg | 1250 Ft | 1750 Ft | |
5.1-10kg | 1625 Ft | 2125 Ft | |
10.1-15 kg | 1875 Ft | 2375 Ft | |
15.1-20 kg | 2250 Ft | 2750 Ft | |
20.1-25 kg | 2500 Ft | 3000 Ft | |
25.1-40 kg | 2750 Ft | 3250 Ft | |
40.1 kg | 2750 Ft+ 25 Ft/kg | 3250 Ft+62,5 Ft/kg |
A szállítás során megsérült árucikkekért az AGROFORRÁS Kft. a felelősséget nem vállalja.
50.000 forint vagy ennél nagyobb értékű megrendelés esetén a postai utánvételes költségek aránytalanul nagy terhet rónának az ügyfeleinkre, ezért az AGROFORRÁS Kft. ilyen nagy értékű megrendelést csak előreutalással vagy fióktelepen történő kifizetés esetén tud teljesíteni, amelynek részleteiről e-mailben közvetlenül egyeztetünk a vásárlóinkkal (2001. évi CVIII. törvény szerinti ún. kizárólag elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszközzel tett címzett nyilatkozatok útján létrejött szerződésekre irányadó szabályai).
Sikertelen kézbesítés:
A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti megismételt kézbesítés költségei a vásárlót terhelik. A vásárlástól való elállás joga:
A csomagküldő vállalatokra vonatkozó jogszabály értelmében a vásárlónak joga van az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállnia, amely elállási nyilatkozatot a vásárlónak nyolc munkanapon belül kell postára adnia, e-mailen vagy faxon a részünkre megküldenie.
Ezzel kapcsolatban tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy a vásárlástól való elállásra vonatkozó írásbeli nyilatkozataikat megküldhetik levélben, faxon vagy e-mail formájában is az alábbi címekre:
Levél: AGROFORRÁS Kft. (levelezési cím: 1183 Budapest, Nefelejcs u 7.)
Fax: +36 1 294-5397
E-mail: A postai levél formájában elküldött elállási nyilatkozatot akkor tekintjük határidőben elküldöttnek, ha azt az áru átvételétől számított nyolc munkanapon belül postára adták, míg az e-mailen vagy faxon elküldött elállási nyilatkozatok akkor tekinthetőek határidőben elküldöttnek, ha azok a fenti e-mail címen található elektronikus postafiókba vagy fax számra az átvételtől számított nyolc munkanapon belül beérkeznek (kellő időben elküldött elállási nyilatkozat). A nyolc munkanapon túl postára adott vagy a fenti e-mail cím elektronikus postafiókjába vagy fax számra beérkezett elállási nyilatkozatokat sajnos nem áll módunkban elfogadni. Ezzel kapcsolatban felhívjuk a figyelmet, hogy az ingyenes e-mail címek szolgáltatói esetenként késhetnek az e-mailek kézbesítésével, ezért kérjük, hogy esetleges elállási nyilatkozataikat mindezekre figyelemmel küldjék meg a részünkre.
A vevő által kellő időben elküldött elállás esetén a vevő által kifizetett összeget, az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük. Az áru visszajuttatásának költségeit a vevő viseli.
Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat továbbá, hogy elállás esetén vásárlóinktól követelhetjük a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését.
Az elállás joga és költségei A csomagküldő vállalatokra vonatkozó jogszabály értelmében a vásárlónak joga van az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállnia, amely elállási nyilatkozatot a vásárlónak nyolc munkanapon belül kell postára adnia, e-mailen vagy faxon a részünkre megküldenie.
Ezzel kapcsolatban tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy a vásárlástól való elállásra vonatkozó írásbeli nyilatkozataikat megküldhetik levélben, faxon vagy e-mail formájában is az alábbi címekre:
Levél: AGROFORRÁS Kft. (levelezési cím: 1183 Budapest, Nefelejcs u 7.)
Fax: +36 1 294-5397
E-mail:
A postai levél formájában elküldött elállási nyilatkozatot akkor tekintjük határidőben elküldöttnek, ha azt az áru átvételétől számított nyolc munkanapon belül postára adták, míg az e-mailen vagy faxon elküldött elállási nyilatkozatok akkor tekinthetőek határidőben elküldöttnek, ha azok a fenti e-mail címen található elektronikus postafiókba vagy fax számra az átvételtől számított nyolc munkanapon belül beérkeznek (kellő időben elküldött elállási nyilatkozat). A nyolc munkanapon túl postára adott vagy a fenti e-mail cím elektronikus postafiókjába vagy fax számra beérkezett elállási nyilatkozatokat sajnos nem áll módunkban elfogadni. Ezzel kapcsolatban felhívjuk a figyelmet, hogy az ingyenes e-mail címek szolgáltatói esetenként késhetnek az e-mailek kézbesítésével, ezért kérjük, hogy esetleges elállási nyilatkozataikat mindezekre figyelemmel küldjék meg a részünkre.
A vevő által kellő időben elküldött elállás esetén a vevő által kifizetett összeget, az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük. Az áru visszajuttatásának költségeit a vevő viseli.
Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat továbbá, hogy elállás esetén vásárlóinktól követelhetjük a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését. FIGYELEM! Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A csomagoláson és az árún keletkezett sérülések, beüzemelési- installációs műveletek, szoftveres alapbeállítások, vagy egyéb maradandó nyomok miatti amortizáció költségeit is. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásukkal.
Irányadó jogszabályok:
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a fenti tájékoztatás nem teljes körű, az elektronikus úton létrejött szerződésekkel kapcsolatos részletes szabályokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a távollévők között kötött szerződések részletes szabályait a 17/1999. (II.5) Korm. rendelet, valamint a Polgári Törvénykönyv tartalmazza.